Het is vrijdagavond, we zitten op een terrasje uit de wind in de zon. Even heerlijk eten, wat kletsen en verder niets. Er heeft al genoeg gemoeten tussen week 8 en 20. Op de tafel trilt mijn telefoon. Een onbekend nummer maar hij (ik heb een mannelijk toestel) geeft aan dat het geen spam is.
Ik neem op: ‘met…’ ‘Dit is een oproep van Brabant water. Het is tijd om uw meterstand door te geven’. Potverdikkie, moet dan nu? Op vrijdagavond om half 7? Ik krijg er eerlijk gezegd een beetje kippenvel van. Ja, ik had inderdaad al twee mailtjes voorbij zien komen, maar dit? Kom op zeg. Om dat juist op dit tijdstip te doen. Opjagen die handel. Maar goed, ik doe het morgen wel ff.
En dan neem ik meteen die UO-aangifte mee, want dat moet ook nog. En o ja, kreeg van de week ook een mail dat ik de MPS-registratie weer bij kon werken. En hoe zit het eigenlijk met de gasmeter? Is die stand al doorgegeven ter controle? Ja, ik weet dat ze die op afstand uitlezen, maar toch moet ik dat af en toe even controleren. En toen we een paar weken geleden met MPS-GAP bezig waren, zag ik dat mijn Arbeidsrisico-inventarisatie ook nog wat aandacht moet hebben. En er zijn ook nog wat klanten die ook meedoen aan MPS-GAP en graag een leveranciersverklaring willen. Regel ik dat ook gelijk. Morgenochtend.