Vorige

Sierteelt Marketing Event richt zich op voldoen aan klantbehoefte

Tekst
Beeld
Ron Barendse

Tijdens het 11e NIMA Sierteelt Marketing Event ozal worden ingegaan op het voldoen aan klantbehoeften, ook wel waardepropositie genoemd.

Een sterke waardepropositie vormt de sleutel tot jouw onderscheidend vermogen en biedt oplossingen voor de uitdagingen van klanten. Met een heldere waardepropositie en een scherp businessmodel voor doelgroepen kunnen tijd, geld en middelen slimmer ingezet worden. Zo creëer je meer impact en gaat de klanttevredenheid.

Ervaring consumenten

Het 11e NIMA Sierteelt Marketing Event wordt gehouden op donderdag 27 maart bij Koppert in het Experience Center; Veilingweg 14 in Berkel en Rodenrijs.

De dag begint om 14 uur met een rondleiding door het Experience Center. Vanaf 15:30 volgen er diverse presentaties over het inhoud geven aan waardepropositie en data over consumentenervaring van sierteeltproducten.

Aan het woord komen onder meer Rob Tas, manager (inter)nationale relaties Bloemenbureau Holland, en marketingstrateeg William van Vessem. Tot slot zijn er vanaf 19 uur aansluitend een netwerkborrel en diner. Aanmelden is noodzakelijk voor deelname aan de dag. Om aan te melden en voor meer informatie, klik hier.

Gerelateerde content

Registreren

Selecteer een van de demo’s en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformGroen

Onbeperkt gebruik maken van PlatformGroen?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij.

Heeft u een abonnement op Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij graag!

Sluit venster