Vorige

Wat levert tv-promotie op?

Tekst
Marrit Molenaar
Beeld
Ron Barendse

Een groenconcept of nieuwe plant promoten doen kwekers tegenwoordig veelal online. Maar het kan ook nog steeds offline, zoals reclame in een tijdschrift of via tv-promotie. Een voorbeeld van dat laatste is het tv-programma De Grote Tuinverbouwing van SBS6. Nu het tv-seizoen bijna ten einde is, vertellen kwekers over hun ervaringen met betaalde promotie via dit tuinprogramma.

Alexander van Oploo doet met het bedrijfsconcept i-Lexit voor het derde jaar mee aan de tv-serie De Grote Tuinverbouwing. Hij is van mening dat als je een merk in de markt wilt zetten dit een kwestie is van herhalen, herhalen, herhalen. „Hoe vaker de mensen het zien, hoe bekender het wordt.”

Welk effect merken deelnemende kwekers die aan het tv-tuinprogramma meedoen in hun afzet?

Lees het hele artikel nu in De Boomkwekerij 12. Heeft u een digitaal abonnement? Lees dan nu al online via mijnboomkwekerij.nl

Geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden of bel 071-5659644.

Abonneer
Laat het weten als er

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Notitie

Registreren

Selecteer een van de demo’s en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformGroen

Onbeperkt gebruik maken van PlatformGroen?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij.

Heeft u een abonnement op Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster