Vorige

PlatformGroen: Vragen en antwoorden

Benieuwd hoe PlatformGroen werkt? Bekijk de video:

Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik toegang tot PlatformGroen?

PlatformGroen is exclusief toegankelijk voor abonnees van de vakbladen het Tuin+Landschap en De Boomkwekerij. Als abonnee van één van deze titels heeft u toegang tot een deel van de besloten artikelen op het platform, afhankelijk van welk blad u lid bent.

Bent u abonnee op één van deze titels en weet u niet hoe u toegang kunt krijgen? Lees dan verder op deze pagina.

Heeft u interesse in een abonnement of eenmalig vijf dagen gratis toegang in de vorm van een demo? Bekijk de mogelijkheden.

Hoe log ik voor de eerste keer in op PlatformGroen?

Als u net een abonnement heeft afgesloten of simpelweg nog niet eerder heeft ingelogd met uw account, moet u deze activeren. Dat gaat als volgt:

  • Ga naar deze activatiepagina
  • Voer het mailadres in dat is gekoppeld aan uw abonnement (waarmee u servicemails van ons ontvangt) en klik op Nieuw wachtwoord aanmaken. Weet u niet welk mailadres is gekoppeld aan uw abonnement. Stuur ons een mail met uw abonnementsnummer of naam en adres.
  • U ontvangt nu op dat mailadres een automatische mail met de vraag of u uw wachtwoord wilt wijzigen. Klik op de link.
  • Nu komt u op een nieuwe pagina waar u een wachtwoord kunt aanmaken, en vervolgens gelijk kunt inloggen. Uw mailadres is de gebruikersnaam.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat nu?

Een nieuw wachtwoord aanmaken gaat feitelijk op dezelfde manier als een account activeren. Volg de volgende stappen:

  • Ga naar deze activatiepagina
  • Voer het mailadres in dat is gekoppeld aan uw abonnement (waarmee u servicemails van ons ontvangt) en klik op Nieuw wachtwoord aanmaken. Weet u niet welk mailadres is gekoppeld aan uw abonnement. Stuur ons een mail met uw abonnementsnummer of naam en adres.
  • U ontvangt nu op dat mailadres een automatische mail met de vraag of u uw wachtwoord wilt wijzigen. Klik op de link.
  • Nu komt u op een nieuwe pagina waar u een wachtwoord kunt aanmaken, en vervolgens gelijk kunt inloggen. Uw mailadres is de gebruikersnaam.

Ik weet mijn gebruikersnaam niet. Wat nu?

Uw gebruikersnaam is het mailadres waarmee u bij ons geregistreerd staat. Weet u niet welke dat is? Stuur ons een mail met uw abonnementsgegevens (bijv. naam, adres, klantnummer)

Is er geen mailadres van u bij ons bekend, kunt u ons uiteraard mailen.

Ik ben ingelogd op PlatformGroen, klik op een artikel en krijg te zien dat ik geen rechten heb. Hoe kan dat?

PlatformGroen huisvest twee titels van uitgeverij Hortipoint: Tuin+Landschap en De Boomkwekerij. Afhankelijk van op welke titel u geabonneerd bent, heeft u wel of geen toegang tot bepaalde artikelen. Aan het logo van uw blad kunt u zien welk artikel u kunt lezen (bijv. het groene Tuin+Landschap-logo of het oranje Boomkwekerij-logo).
Heeft u het idee dat u wel de rechten heeft om een bepaald artikel te lezen, maar toch geen toegang krijgt? Neem contact met ons op.

Waar kan ik de laatste artikelen van mijn vakblad vinden?

Als u op zoek bent naar de nieuwste berichten van uw vakblad, kunt u op twee plaatsen terecht.

  1. Op de site van uw vakblad, tuinenlandschap.nl of deboomkwekerij.nl
  2. Op de pagina Publicaties, te vinden in de menubalk op PlatformGroen. Hier kunt u ook de berichten filteren op het vakblad naar uw keuze.

Heeft u nog andere vragen over PlatformGroen? Stuur ons een mail.

Blijf op de hoogte
met wekelijkse updates!

Selecteer categorie(en):
Registreren

Selecteer een van de demo’s en krijg vijf dagen gratis toegang tot PlatformGroen

Onbeperkt gebruik maken van PlatformGroen?
Bekijk de mogelijkheden.

Heeft u een abonnement op Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Al een account?
Inloggen

Log hier in met uw account van Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij.

Heeft u een abonnement op Tuin en Landschap en/of De Boomkwekerij, maar geen account?
Neem contact met ons op.

Sluit venster
  • Feedback ontvangen wij al te graag!

Sluit venster